بارسا نیوز

Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:29
بازديد از اين پست : 252


لوئیز انریکه:

نه تنها از نظر بازیک بلکه به عنوان یک انسان هم او بازیکن مورد علاقه ام در دوران حضور در بارسلونا بود. او برای ما در سمت چپ، در سمت راست، در میانه میدان و حتی در صورت نیاز در درون دروازه نیز به میدان می‌رفت و واقعا خوشحالم برای اولین بار و پس از آن که در سال 2000 بارسلونا را ترک کردم بار دیگر او را ملاقات می کنم. در دیدار امروز مان از او پرسیدم که مربیگری را هم به همان اندازه بازیگری دوست دارد و او به من پاسخ مثبت داد. لوئیز را واقعا تحسین می کنم و می خواهم که او را خوشحال ببینم و امیدوارم که اوضاع برایش به خوبی پیش برود.


جدایی فرناندو تورس:

همان طور که فرناندو گفته است ما رابطه فوق العاده ای با یکدیگر داشتیم. او پسر واقعا خوبی است و یک بازیکن کاملا حرفه ای است. ما در چلسی دلتنگ او خواهیم شد، اما واقعیت این است که او بدین تغییر نیاز داشت و پیشنهاد میلان شور و اشتیاق او را جذب کرده بود. من بیشتر دوست داشتم تا او به اینتر برود، اما امیدوارم در میلان هم موفق باشد.


تیم ملی ایتالیای جدید:

مرا فوق العاده خوشحال کرده است. من همواره یکی از هواداران تیم ملی ایتالیا هستم چه زمان پراندلی و چه حالا که دوران آنتونیو کونته آغاز شده است.


عملکرد فوق العاده سسک فابرگاس:

شگفت زده نشدم. او هیچ نیازی به زمان برای تطبیق یافتن با تیم و لیگ جزیره نداشت و باید بگویم که وقتی تصمیم گرفت که به چلسی بپیوندد واقعا خوشحال شدم. به عنوان یک بازیکن هنگامی که از بازی کردن لذت ببرید و بدون هیچ فشار اضافه ای و با اعتماد مربی به خود به میدان بروید، چنین عملکردی عجیب و دور از انتظار نخواهد بود.


جدایی دی ماریا و ژابی آلونسو از رئال مادرید:

تنها در مورد نقل و انتقالات چلسی صحبت خواهم کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »